Nem luxus, létszükséglet
2018. március 28. írta: Testszerviz

Nem luxus, létszükséglet

"Mekkora barom voltam..."

A helyes életmód sokak szerint az élet luxus dolgai közé tartozik. Legalább is úgy viselkednek ezen a téren. Mindenre szánnak időt, pénzt, energiát, amt fontosnak vélnek. Autó, lakás, divatos ruhák, nyaralás, műszaki cikkek, elegáns és drága táskák, cipők.

Az ember arra szán bármit, amit fontosnak tart és abban a sorrendben, ahogy számára a fontossági sorrend kiadja.

Amikor valaki ahelyett, hogy lakásra gyűjtene, minden pénzét elkölti minden hónapban pl ruhára, annak a ruha fontosabb. Most lehet, hogy hülyeség, amit csinál, de ez az igazság.

Ahhoz, hogy a fontos dolgokat az életben elérjük, megvalósítsuk és hosszú távon élvezzük, az kell, hogy a fontossági sorrendet nem érzelmi alapon, hanem józan ész szerint állítjuk fel.

almas2.JPG

Az első én vagyok! Ez azt jelenti, hogy nekem remek állapotban kell lennem ahhoz, hogy utána jól menjenek körülöttem a dolgaim. Jól teljesítsek a munkában, a családban, hatékony legyek, energikus és erős, hogy meg tudjam valósítani mindazt, amit elterveztem. Ha egy anya nem energikus, sokkal kevésbé tudja ellátni gyermekeit. Ha egy ügyvezető fáradt, biztosan kevésbé lesz hatékony, mint kellene. Ha egy fiatal cukorbeteg, vérnyomás problémái vannak, meg van hízva, alig vonszolja magát, a munkáján látszik ezek eredménye.

Minél jobban vagyok, annál jobban van minden körülöttem.

Ahhoz, hogy jól legyek, helyes életmódra van szükségem. De mi is az a helyes életmód?

Nagyon egyszerű: „Táplálkozás, regenerálódás, mozgás, és mindezek helyesen!”

Ebbe nem fér bele az elhízás, a szorongás, a stressz állandó jelenléte, a diabétesz, a fáradékonyság, az állandó fogyókúrázás, a mozgásszegény élet, a krónikus betegségek.

Egy ügyfelünk miután 1 évet vacillált a program elkezdésével azt találta mondani, hogy „akkor még nem éreztem magam elég öregnek és nem fájt eléggé ahhoz, hogy belekezdjek!”

Aztán 1 év alatt megöregedett, eléggé fájt már és belevágott. Azt is elmondta, hogy „mekkora barom voltam, hogy ezt megvártam”. Ha akkor elindul a Testszerviz programon, akkor sokkal magasabbról indul és sokkal hamarabb célba ér. Sebaj, ő legalább célba ér.

Megvárod, hogy elég öreg legyél és eléggé fájjon? Ez a te döntésed. Én abban tudok segíteni, hogy megmutassam, van remény és lehet változtatni. Neked is, mindenkinek.

Ehhez az kell, hogy érzékelj! Hogy lásd milyen irányba mész és felismerd, hogy az jó-e, vagy sem. Ha nem, akkor fordulj vissza és keresd meg helyes utat. Ne légy strucc! Ne magyarázd, hogy hogyan nem lehet, hogyan van ez így jól, hogy milyen okai vannak a tétlenségnek, beletörődésnek.

Ha nem változtatsz, pedig kellene, akkor belesétálsz egy mély gödörbe. Ez a te döntésed! Én szóltam!

Feladat! (Vigyázz nagyon egyszerű!!!) Töltsd ki ezt a tesztet!

Testszerviz Életminőség Teszt!

A bejegyzés trackback címe:

https://test-szerviz.blog.hu/api/trackback/id/tr1413785454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása