Nincs lehetetlenség, csak tehetetlenség...
2018. február 28. írta: Testszerviz

Nincs lehetetlenség, csak tehetetlenség...

A titok Claude Bernard!

Keress tovább Peti! Biztosan van valami varázseszköz, valami csodaszer, valami eldugott módszer, valami olyan, ami itt van a szemünk előtt, csak nem látom!onbizalom1.jpg

Kerestem és az egyik eldugott oldalon találtam valamit, amit nem értettem egyáltalán, de legalább jól hangzott. Dinamikus egyensúly. Claude Bernard „találmánya”. Jól hangzik a fenébe is. Próbáltam először megfejteni, hogy mi is ez. Dinamikus? Mozgalmas, vagy valami ilyesmi. Egyensúly, amikor a dolgok nem borulnak fel, stabilan egymáson, egymás mellett vannak, kiegyensúlyozott állapot, vagy valami ilyesmi. És jól működnek együtt, kiegyensúlyozott a rendszer állapota.

Aztán inkább elolvastam mit is ír ez a drága ember.

A bejegyzés trackback címe:

https://test-szerviz.blog.hu/api/trackback/id/tr2513705522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása